Klachtenregeling

De medewerkers en vrijwilligers van De Waalboog doen iedere dag hun uiterste best om kwalitatief hoogwaardige zorg, behandeling en ondersteuning te bieden. Toch kan het voorkomen dat u niet tevreden bent. Blijf niet met uw klacht zitten en deel deze met ons!

Wandelen NIJ 30X20 (2)

We vinden het belangrijk dat u uw mening in alle openheid en eerlijkheid met ons kunt bespreken. U kunt het beste eerst met uw klacht terecht bij de betrokken medewerker. Die zal respectvol met uw klacht omgaan en samen met u naar een passende oplossing zoeken. Komt u er niet uit met de medewerker, of vindt u het lastig om uw klacht bespreekbaar te maken? Dan kunt u gebruikmaken van de klachtenregeling. Of vraag de cliëntvertrouwenspersoon van De Waalboog om hulp.

Vertrouwenspersoon voor cliënten

De cliëntvertrouwenspersoon kan u ondersteunen bij het kenbaar en bespreekbaar maken van onvrede en klachten. Zij behandelt uw klacht niet inhoudelijk, maar zorgt ervoor dat de klacht op de juiste plaats en op de juiste manier wordt behandeld. Via de weg van bemiddeling probeert ze tot een oplossing te komen. Daarbij neemt ze een neutrale positie in. Vanzelfsprekend respecteert de cliëntenvertrouwenspersoon uw privacy; ze is gebonden aan een geheimhoudingsplicht.

Indien u een klacht wilt bespreken met de cliëntenvertrouwenspersoon (CVP) dan kan de klacht telefonisch, schriftelijk of via e-mail worden geuit.

Cliëntenvertrouwenspersoon De Waalboog
drs. K.A.C.M. van Kordelaar

Telefoon:       06 – 109 52 533 (werkdagen van 9.00 – 13.30 uur)
E-mail:           k.vankordelaar@waalboog.nl

Stichting De Waalboog
t.a.v. K.A.C.M. van Kordelaar
Postbus 31071
6503 CB Nijmegen

Vragen?

Heeft u vragen over onze klachtenregeling? Wij staan voor u klaar.