Klachtenregeling cliënten

Bent u niet tevreden over onze zorg? Of lopen zaken anders dan u graag had gezien? We stellen het op prijs als u het ons laat weten. We gaan graag met u in gesprek om samen naar een oplossing te zoeken. 

Klachten beginnen vaak met signalen van onvrede. Het is van belang vroegtijdig met elkaar in gesprek te gaan over deze onvrede en te bespreken op welke manier dit opgelost kan worden. Dit gesprek vindt plaats op de plek waar de zorg, behandeling en dienstverlening geleverd wordt. Op deze manier wordt er eerst gekeken of we onderling tot een oplossing kunnen komen.
Als dit niet het gewenste resultaat oplevert kunt u desgewenst contact opnemen met de leidinggevende en/of cliëntvertrouwenspersoon. Indien u een klacht wilt bespreken met de cliëntenvertrouwenspersoon (CVP) dan kan de klacht telefonisch, schriftelijk of via e-mail worden geuit. 

Cliëntenvertrouwenspersoon De Waalboog

drs. K.A.C.M. van Kordelaar 

Telefoon:        06 - 109 52 533 (werkdagen van 9.00 - 13.30 uur)
E-mail: k.vankordelaar@waalboog.nl
Schriftelijk:

Stichting De Waalboog
t.a.v. K.A.C.M. van Kordelaar
Postbus 31071
6503 CB Nijmegen


Meer informatie kunt u vinden in de klachtenregeling cliënten De Waalboog

 

 

 

 

Nieuws

Symposium Aandacht voor LHBT ouderen

Op 21 mei 2019 van 15.00 tot 18.30 uur organiseert De Waalboog, samen met partners ZZG zorggroep,...

Lees meer >


Ook tweede Waalboogpodium weer een succes

Op maandag 15 april jl. organiseerde De Waalboog voor de tweede keer een Waalboogpodium voor haar...

Lees meer >