Cliëntervaringen

Stichting De Waalboog hecht grote waarde aan de mening van cliënten en familie over de zorgverlening. Jaarlijks worden er onderzoeken uitgevoerd en dat levert verbeterpunten op. Wij willen graag inspelen op uw wensen en behoeften ten aanzien van de zorgverlening.

Eén van de onderzoeken die wordt uitgevoerd is de Consumer Quality Index (CQ-index). Dit onderzoek wordt uitgevoerd door een extern bureau en brengt ervaringen van cliënten en hun vertegenwoordigers in kaart. Hieronder vindt u verschillende factsheets waarin de belangrijkste positieve punten en de belangrijkste verbeterpunten zijn weergegeven per locatie.

Nijevelt - Somatiek
Nijevelt - PG

De Honinghoeve - Somatiek
De Honinghoeve - PG

Joachim en Anna - Somatiek
Joachim en Anna - PG


Kwaliteitskaart Stichting De Waalboog
Op www.kiesbeter.nl kunt u de ervaringen van cliënten of familie van PG-cliënten met de zorgverlening lezen. Dit gaat over het lichamelijk en mentaal welbevinden van de cliënten, de leef- en woonomstandigheden en participatie.

De kwaliteitskaarten kunt u vinden op www.kiesbeter.nl 

Nieuws

Inspelen op slecht weer

Door de sneeuwoverlast het slechte weer en het afgeven van code Rood op maandag 11 december heeft...

Lees meer >


Waalboog-LUX-congres Dementie 23 januari 2018

De Waalboog en LUX slaan op dinsdag 23 januari 2018 de handen ineen om zorgprofessional...

Lees meer >