Goed wonen bij De Waalboog 

‘Zo thuis als maar kan’, bij De Waalboog. Dat is ons motto. Hoe zorgen we ervoor dat we een passend vervolg geven aan het leven van al onze bewoners, bezoekers van de dagbehandeling en iedereen die hen dierbaar is? En wat betekent dit voor het wonen bij De Waalboog? Naar deze en vele andere vragen hebben we de afgelopen tijd uitbreid onderzoek gedaan, samen met medewerkers, vrijwilligers, bewoners, hun verwanten en externe experts.
 
De komende jaren gaan we mooie verbeteringen doorvoeren in onze woonvormen. Het resultaat van onze bevindingen hebben we vervat in nieuwe woonplannen. Deze willen we graag met u delen. In de periode van 21 tot en met eind januari organiseren we bijeenkomsten voor bewoners, hun verwanten, medewerkers, vrijwilligers en omwonenden op onze locaties om hen uitgebreid te informeren en vragen te beantwoorden. Zij worden hier voor uitgenodigd.
 
Goed wonen, ook in de toekomst
Op elke locatie van De Waalboog gaat er iets veranderen. Bij de ene is dat meer dan bij de andere. Ook is het tijdspad voor iedere locatie anders. Zo gaat bij Joachim en Anna een langgekoesterde wens in vervulling met een mooi nieuwbouwplan voor het hele terrein. Ook voor de andere locaties komen er wijzigingen. Met als uitgangspunt dat we onze bewoners ook in de toekomst een prettige en veilige woonomgeving blijven bieden, een plek waar je je écht thuis voelt.
 
Bijeenkomsten
Bij de bijeenkomsten komt ook aan bod wat de plannen voor uw locatie betekenen. Kunt u niet aanwezig zijn bij de bijeenkomst van uw eigen locatie? Sluit dan gerust aan bij een bijeenkomst op een andere locatie. Overigens, bij De Honinghoeve organiseren we geen bijeenkomst, want hier is voorlopig geen sprake van veranderingen.
 

Datum

Locatie

Tijd

21 januari

St. Jozefklooster, Ontvangstzaal

19.00 - 20.30

28  januari *

Joachim en Anna, Kapel

18.00 - 20.00

30 januari *

Nijevelt, Restaurant

18.00 - 19.00

*  Bij deze bijeenkomst verzorgen we een lichte maaltijd van soep en broodjes.
  
Vervolg
Ook na deze bijeenkomsten houden we u op de hoogte via onder andere ons blad Bij de koffie, een bouwbulletin, speciale bijeenkomsten en de lokale media. Uiteraard bieden we u ook gelegenheid voor inspraak. Zo geven we samen vorm aan goed wonen bij De Waalboog.

We hopen u graag te ontmoeten bij één van deze bijeenkomsten.
 
 
Met vriendelijke groet,
 
Toke Piket, Raad van Bestuur
Wim Kruithof, Manager Vastgoed en Facilitaire Dienst
Martin Westenberg, Locatiemanager Joachim en Anna
Toos Smulders, Locatiemanager Nijevelt
Elina Eker-de Graaf, Locatiemanager St. Jozefklooster

Nieuws

Symposium Aandacht voor LHBT ouderen

Op 21 mei 2019 van 15.00 tot 18.30 uur organiseert De Waalboog, samen met partners ZZG zorggroep,...

Lees meer >


Ook tweede Waalboogpodium weer een succes

Op maandag 15 april jl. organiseerde De Waalboog voor de tweede keer een Waalboogpodium voor haar...

Lees meer >