Klachtenregeling cliënten

Bent u niet tevreden over onze zorg? Of lopen zaken anders dan u graag had gezien? We stellen het op prijs als u het ons laat weten. We gaan graag met u in gesprek om samen naar een oplossing te zoeken. 

Klachten beginnen vaak met signalen van onvrede. Het is van belang vroegtijdig met elkaar in gesprek te gaan over deze onvrede en te bespreken op welke manier dit opgelost kan worden. Dit gesprek vindt plaats op de plek waar de zorg, behandeling en dienstverlening geleverd wordt. Op deze manier wordt er eerst gekeken of we onderling tot een oplossing kunnen komen.
Als dit niet het gewenste resultaat oplevert kunt u desgewenst contact opnemen met de leidinggevende en/of cliëntvertrouwenspersoon. Indien u een klacht wilt bespreken met de cliëntenvertrouwenspersoon (CVP) dan kan de klacht telefonisch, schriftelijk of via e-mail worden geuit. 

Cliëntenvertrouwenspersoon De Waalboog

drs. K.A.C.M. van Kordelaar 

Telefoon:        06 - 109 52 533 (werkdagen van 9.00 - 13.00 uur)
E-mail: k.vankordelaar@waalboog.nl
Schriftelijk:

Stichting De Waalboog
t.a.v. K.A.C.M. van Kordelaar
Postbus 31071
6503 CB Nijmegen


Meer informatie kunt u vinden in de klachtenregeling cliënten De Waalboog

 

 

 

 

Nieuws

Verhuur feest-artikelen (door jonge mensen met dementie)

Een feestje te vieren? Huur voor een klein prijsje een unieke feeststoel, grappig bord van Sara o...

Lees meer >


PersoneelsPact Ouderenzorg in de maak

De brancheverenigingen in de ouderen- en thuiszorg BTN en ActiZ hebben de handen ineen geslagen o...

Lees meer >